Tygjakten!

Nya fräscha tyger från Znok.
Det är både tigrar, krokodiler, riddare & drakar, små fåglar, katter, påfåglar och stjärnor.

Mitt andra paket jag väntat på och väntat på som aldrig kom. Det hittade jag i grannens brevinkast igår, så idag låg det snällt på mig och väntade i mitt tidningsställ. Härlig morgonleverans! :)
 
Från JNY kom det tillslut ugglor med matchande randigt, badankor och racerbilar.
Detta blir det sista med tygbeställningar denna sommar. Får jag ta ställning i höst hur det blir. Har ju egentligen alldeles för mycket i tygskåpet just nu.
 
Om allt går som det ska så blir det Jogersö Loppis för Sam Design nästa tisdag. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0