Nyheter på gång!

Detta skulle bli ett spännande inlägg med massa bilder på nya saker jag sytt färdigt, men kameran ville inte ansluta till datorn. Tråkigt!
 
Dessutom kom mina nya tyger i brevlådan också. Jättefina!
Har bestämt, redan från första tyget jag skickade efter, att jag inte ska handla samma tyg två gånger. Hela tiden kommer det ju nya tyger och löftet har jag hållit. Dock kan det bli i samma mönster men aldrig samma färg.
 
Har fnulat lite med mitt mössmönster också och det blev jättebra tycker jag. Så plockade nyss fram 10 olika tyger som ska få bli varsin mössa.
 
Dessutom är fem par byxor klara, tre par tossor och tre snuttisar.
 
Nästa inlägg ska ni slippa läsa så mycket, då blir det BILDER! :)
Det är ju mycket roligare... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0