Nyhet

Igårkväll blev jag så sysugen, men har inget direkt pågående projekt. (Förutom mina vimplar, men jag måste ha snedslå till dem för att komma vidare.)
Lilleman ville i säng redan halv sju, på eget begär, så kvällen blev lång.

Passade på att rita och klippa ut ett nytt mönster från Ottobre som jag ville testa. Klippte ut delarna och hann sy ihop allt innan det var dags för arbete.

Haremsbyxa i storlek 62 blev det.



Det föll på detta tygval för att jag har så mycket tyg av detta rosa med hjärtan. Supersöta!

Ett par haremsbyxor i bebisstorlek kostar en 100 svenska riksdaler om någon är intresserad.
Dessa kostar dock bara 70:- för mittbaksömmen blev lite fel.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ååååå va fina!!!! Jag måste skaffa barn så jag kan styla dem i dina kläder :-)))

2012-01-25 @ 15:44:02
URL: http://elinidecember.blogg.se/
Postat av: Ida

Jäklars va söta!!!!!!!

2012-01-29 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0