Nya tyger

Nu under semestern hade Posten tryckt in världens största tygpaket i brevlådan. Elin hade svårt och få ut det. Haha...

I paketet fanns dessa tyger:


Moln, ränder, hjärtan och tre olika nyanser med stjärnor. Det högra stjärntyget är i brunt, det syns inte riktigt på bilden.
Jag har inga direkta planer heller, vad jag ska göra med det.Men jag har gett mig själv inköpsstopp på nya jerseytyger. :)
Dock ska det iväg en liten beställning till SoS med velour, fleece och muddväv. Plus lite vanliga bomullstyger som jag ska sy vimplar av.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag förstår inte hur dem fick in paketet i den där lilla brevlådan. Men jag fick ju mig ett träningspass :-)



Mycket fina tyger de där!

2011-12-16 @ 12:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0