Ett första försök

För ett bra tag sen gjorde jag ett försök till att sy en body. För att vara första gången tyckte jag att det blev helt okej. Då hade jag inga tryckknappar och sätta dit. Det har jag nu, men det har ännu inte blivit gjort, eftersom det finns ingen liten och testa den på, så jag har inte haft någon brådska.



Var lite svårt och veta vart man skulle göra av namnlappen, men den fick hamna på ärmen, där den stör trycket minst. Sen förstod jag inte riktigt hur man skulle sy och göra fint, där man sätter ihop den i grenen. Nu blev det ett taffligt försök som blev okej, men inte mer. Men någon gång i framtiden blir det nog fler försök.


Kommentarer
Postat av: Elin

har tråden tagit slut???? eller har du skaffat dig en ny hobby??? BLOGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :)

jag är extremt uttråkad =)

2012-01-02 @ 23:32:36
URL: http://elinidecember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0