Handlar...

Hela mitt bord är fullt med tyger. Jag har klippt och klippt. Funderar vilken mudd som är snyggast till olika plagg. Nålar ihop alla delar som går. Sen handlar jag lite på nätet. Passade på att skicka efter lite saker som behövs när man syr så mycket som jag gör just nu. Tråd, resår, snörstoppar, lite mer muddväv och framför allt lite mer fleecetyger, då jag gärna vill avsluta några mer filtar.
 
I sommar blir det till att vara med på bakluckeloppisen på Jogersö.
 
Skulle behöva göra någon fin skylt och ha en prislista uppskriven och  klar tills dess i någon ram. Sen skulle den här bloggen behöva bli lite snyggare, men jag är helt lost. På gymnasiet var jag grym på sånt, men nu orkar jag inte ens ta reda på hur man gör. Tror dock jag har en vänlig själ till kompis som nog kan hjälpa mig. :)
 
NU ÄR DET BARA MIN SYMASKIN SOM FATTAS!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0