Vimplar på G!

Just nu ligger jag lågt med inhandlande av jerseytrikåer och har gått bananas på bomullstyger. Det står vimplar på schemat.
Skickade efter fyra enfärgade, en svartvit randig och två med elefanter i oranget och svart igår. Tar någon vecka innan de dyker upp, så jag ska börja klippa lite i de tyger jag har hemma redan.
Och det viktigaste av allt: Hur stora ska vimplarna bli?





Dessa övre är från Stoff och Stil.
De undre med.



Detta undre är BARNSLIG från IKEA. 



Var där i helgen och köpte med mig Flodhästarna i rött hem. Men det blir utan bild på dem just nu, då kameran behövs laddas.

Skulle vilja ha tag på mer tyger med prickar, stjärnor och ränder. Har dock inte hittat någon bra sida. Förutom Panduro, men frakten var dyr om man inte ska beställa så mycket.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hopp! Blev plastfaster idag så jag kommer snart vilja handla lite dina flickkläder från dig o ge bort till dom.:)

2012-01-12 @ 19:32:00
Postat av: Ida

Hej hopp! Blev plastfaster idag så jag kommer vilja köpa några söta flickkläder från dig. :) Måste komma och titta vad du har.:) kram

2012-01-12 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0