Min första snuttis!

Jaha, alla dessa små lappar jag klippt ut. Vad skulle jag då göra med dem?

Tidigare i veckan fick jag lite efterlängtad satinband jag vunnit på Tradera och kunde då äntligen slutföra vad jag påbörjat. Två snuttisar.

En i härligt gröna nyanser och en i blå.

     

Baksidan är i velour och där hamnade även Sam Design-lappen. Kul och hitta på något av alla småbitar som blir över. Gillar lapptäcken. Detta blev en liten variant med härliga färgglada lappar och pilla på om man är liten bebis.


Kommentarer
Postat av: Frida

jättefina! =)



och nej du, inget ledigt för att vila upp sig inte.. =) det är bara att kämpa på! =)

2011-11-20 @ 07:35:41
URL: http://raasakka.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad duktig du är Jessika :) Verkligen jättefina kläder..

2011-11-20 @ 12:07:07
Postat av: Jonna Bergman

Hej, vilka fina kläder du gör!!! Tar du beställningar??

2011-11-20 @ 20:47:19
Postat av: Jonna Bergman

Hej, vilka fina kläder du gör!!! Tar du beställningar??

2011-11-20 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0