Loppis!

På söndag ska jag vara med på loppis i Rosvallas entréhall!
 
Mitt sikte är inställt på:
- Två sålda plagg från Sam Design.
 
Inga höga mål här inte. :)
 
Har skickat efter nya namnlappar idag. De svarta börjar ta slut, sen skickade jag efter cerisa också. Gör ju en del rosa saker och vore kul att matcha dem med rosa lappar också.
Helst skulle man ju vilja ha i alla färger som finns, men någon måtta får det vara.
 
Har skickat efter lite fler nya tyger också, det börjar nämligen sina i syskåpet. Vilket angenämnt problem!
Det kommer trilla in stjärntyg med blå, lila och grön bakgrund. Något orientiskt i turkos och lila, matchande lila till det. Sen ett tyg med brandbilar, polisbilar och ambulanser som äldste sonen blev förtjust i. Han ska få ett par tunna mjukisbyxor i det till sommarens lite kallare dagar. Blir det en sommar som förra, blir det många sådana dagar.
 
Jag hoppas på få klart lite mer till loppisen. Det som är på gång just nu är:
- 3 filtar
- 3 snuttisar
- 5 par tossor
- 5 byxor i storlek 74 och 86.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Spännande! Hoppas många vill köpa o sedan beställa!! =)
KOM O KÖP!!!

Svar: Ja, vore jättekul om någon ville köpa något då. Kanske inte är rätt forum och stå på, men man måste ju börja någonstans. :)
Jessica

2013-01-22 @ 18:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0