Klänning

Här är nu klänningen som ska till en ny liten kicka på denna jord.
Vi hoppas på att den sitter fint till sommaren.



Den är i samma tyg och muddväv som den tunika/klänning jag sytt tidigare. Cerise tyg med vita stjärnor från JNY.
Halsringningen blev superbra här med! Jag har nog lärt mig nu. På de första klänningarna jag sydde, vad jag fick sprätta och göra om och om. Men nu sätter man det på första försöket!

Har försökt göra en storlek 68. Jag hoppas verkligen det motsvarar det något så när.


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu ska bloggen min vara okej igen!



Mye fin klänning!

2012-02-01 @ 21:10:10
URL: http://elinidecember.blogg.se/
Postat av: Fia W

Superfin! träffade Ida i dag och blev presentade. Jag återkommer med all säkerhet för fler klänningar:-)

2012-02-22 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0